Mr. B. Gustavsson.


Åker till Oslo på fredag, det är snart!
Om en vecka är jag i Oslo igen.
Det är kärlek ♥
Fredagen ska vi på stand up med
Björn Gustavsson
, blir tydligen sjukt
många så det blir ju hur kul som helst!
Och det är ju en bonus att det just är
Björn Gustavsson!
Alltså, jag längtar så jag snart spricker!
Så många jag inte träffat på så länge,
så många jag saknar i mitt liv.
Kan nästa vecka please gå i ett nafs!


Kvällen idag ska spenderas med
Dessan och Carro. Blir så mysigt.
För längesen jag träffa Dessan.
Men blir en lugn kväll, tänkte slå till
med en vit helg denna helgen.
Verkligen ladda batterierna för nästa
helg
liksom. Sova ordentligen, umgås
och träna. Bara vara. Borde typ tvätta
och städa lite också. Men det är ju
så förbaskat trist..men borde ta tag i det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0