rätt eller fel?


Jag har ont i halsen, kul just när jag verkligen kommit igång
med styrketräningen. Just lägligt liksom. Halsont har ju en
tendens att hålla i sig ett tag med. Det brukar ju inte gå över
på en dag eller två. Håller tummarna för att detta halsont inte
är av den långdragna sorten.
Censur
kommer klaga som ett as nu.
Annars händer ingenting, så sjukt jävla tråkigt liv.
Det mesta suger faktiskt.
Det suger att vara borta 12 h varje dag.
Jag hatar att sitta på det där äckliga tåget och bli tröttare
än tröttast. Hatar att betala 2300:- bara för att ta sig till jobbet.
Hinner inte ens tvätta och knappt ens diska i veckorna för
det finns helt enkelt inte tid till det. Ogillar att det är mörkt när jag
är hemma, att jag är så trött att jag knappt orkar träna även fast
det är det bästa jag vet. Tycker inte om att känna mig ensam.
Tycker inte om att komma hem till en mörk lägenhet. Tycker om
min fina tv men gillar mindre att bara ha 1,2 och 4 där de visar nyheterna
varannan halvtimme. Nyheter = deprimerande nyheter om krig och mord.
Tycker inte om att bo i en liten håla, där de bränner ner varenda krog
och det bara finns inspirationslösa butiker och svindyra fik utan något vidare utbud.
Det mesta suger.
Faktiskt.

Ska försöka cheer up till i morgon.




Kommentarer
Postat av: Sara

vi borde helt enkelt ha en reunion o minnas svunna tider då det var som bäst:) jag ruttnar sönder här..

2009-02-23 @ 18:52:45
URL: http://snaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0