Njut så länge det varar.


Imorgon ska det bli moln igen.
Men sen, mina vänner går vi
mot mildare tider enligt vädret.

Har jobbat ett halv år på Advice nu.
Tider bara springer iväg, tjattjat.

Har hittat mitt kall i livet.
Jag gillar det, det är min grej.
Det är jag. Jag är det.

Det där med att hålla mig från bloggandet,
det va bara buffel och båg 'cus here I am.

Sovmorgon idag, 6.30.
Hallonscones med choklad till frukost.
Det är onsdags-lyx.
Lite svårt att somna på tåget, men till
slut gick det..och då va tåget nästan
framme i sthlm. men men what to do.
Bara att pallra i väg mitt ass till jobbet.
Halv-seg dag trots sol.
Vill liksom bara hem. Bara vara hemma.

Ikväll ska jag styrketräna,
har ju kommit av mig lite på den fronten.
Mot min egen vilja, men när man väl hamnat
i den där fasen så är det lättare sagt än gjort
att komma in i det igen. Va och träna häromdan
och dra mig baklänges det var ingen dans på rosor.
Då gav jag mig på att nu är det banne mig nog.
Inget mer såsande, ska pina varena liten muskel
i min arma lilla kropp. Ska stå där på stranden och
va den som spelar volleyboll, tillsammans med Carro =)
 Inte va den som ligger och latar i solen. Fan enough is enough.



Kommentarer
Postat av: Anonym

JA lätt att vi ska!! nu jävlar jenny!! :) saknar dig!!

2009-02-18 @ 19:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0