Ny vecka. Igen.


En kort vecka, eller iaf minus fredan..
för då är jag i OSLO!
Det känns mer än underbart.

Har inte mycket mer att säga egentligen,
blir bara en massa onödigt uttjatat gnäll då.
Så hopppar den idag.

Helgen har varit otroligt lugn och skön.
Fredagen träffa jag Dessan och Carro.
Snacka goja hemma hos mig och sen
gjorde vi ett litet pitch stop på gästabuds-
bollen. Snacka lite med grabbarna.

Lördagen soov jag ut. Sen städade jag
hela lägenheten. På kvällen träffa jag
Anderas. Käka kyckligrulle och glodde film.

Hela söndagen tvättade jag, att jag inte lyckas
lära mig att tvätta oftare så det inte blir så chock
mycket varje gång jag väl lyckas få till en tvätt-tid.

Kommentarer
Postat av: Karro

Och vi ska träffas! :)

2009-02-02 @ 14:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0