Go'kväll i stugan.

Det är freaking freezing i vår lägenhet!
Bävar för vintern. Jag gillar inte ens kyla!

Daniel kom hem tidigt från jobbet.
Sjuk på jobbet men frisk hemma-ursäkten.

Så vi har spenderat hela eftermiddagen och kvällen tillsammans.
Har blivit lite Yatzy, mat, kaffe, vänner
och så har vi ritat/målat/tecknat en del.
Vet inte riktigt vad jag ska kalla det.
Rita är ju mest det små barn gör och måla
det gör man ju med pensel och färg.
Teckna det känns lite som att man tecknar seriefigurer.
Så jag vet inte riktigt vad det är jag gör.
Har några smakprov som ni kan få se och avgöra vad det är jag gör.


Kommentarer
Postat av: sandra

ursäkta...har du målat? du har grym isf tjejen!!

2009-12-02 @ 22:12:43
Postat av: Wiig

Fan vad kul att du la ut bilderna !!! :)

Jätte fint gumman, verkligen! Du har ju talang! inte för att jag inte trodde det men har ju aldrig sett något du gjort! :)



Keep up the good work!



2009-12-03 @ 22:37:31
URL: http://missmarresmarre.blogg.se/
Postat av: Linda

Hallå hur kan jag ha undgått dessa talanger! Hade inte en aning om att du var så gaym på måla/rita/teckna!!!! GRYMASTE TJEJEN =)

2009-12-04 @ 09:22:54
Postat av: jenny

Tuuusen tack! Känns bra att höra att det ändå är rätt bra :)

2009-12-04 @ 12:05:18
URL: http://detvackra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0