Ensamfika på Cafe Sör.

Jag har datorn så det är rätt mysigt ändå.
Skönt att komma utanför lägenheten,
plus att vi inte har internet hemma nu.
Det kommer till och från.
Skulle ta ett snack med hyresvärden
om det idag, men han var inte där.
Så ska se om han är på plats när jag
är tillbaka hemma.
För utan internet är livet inte mycket värt. haha.

Igår va vi ute och körde bil,
eller Daniel körde jag satt bredvid.
Han har fått låna en jobbarkompis
bil. Så vi passa på att utnyttja det och
åkte ut från Oslo.
Tanken va att vi skulle hitta nåt fint
ställe och fika på.
Men det slutade med att vi fika i bilen.
Det va svinkallt och vi hitta inget ställe.

Det snöar idag, tror det är första.
Om jag inte minns helt galet.
Men det ligger lite snö på marken.

På lördag åker jag till Nyköping igen =)

Nu ska jag fortsätta fika själv.




Kommentarer
Postat av: josefin

åh så snöigt och fint de blivit här på sidan då.. att gå utan jobb är inge kul. åk hem och mys med familjen och så kan du ta nya tag direkt efter jul istället.. ja har inte sätt dig på aslänge förresten. fika nån dag in på de nya året?

2009-12-15 @ 08:28:52
URL: http://emmajosefinwedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0