En av tre tavlor är klar!

Nu återstår bara att komma på motiv som passar till de andra två.
Förhoppningsvis så tar det inte alltför lång tid, så trist att va halvfärdig.


Maria och Fiffi hade inflyttningsfest i lördags,
och inflyttningspresenten va en tavla som man gjort själv.
Som de kan hänga upp tillsammans med alla som målat en tavla.
Jag är en dålig kompis, för jag har inte gjort tavla (än)
och för jag va inte på inflyttningsfesten.
Blev lite hårt i fredags. Daniel fick lite för mycket av det goda.
Så vi gick hem för tidigt.
Jag mådde bra, inte bakis eller nåt. Jo lite ont i huvet.
Det kom senare, men då kan det ju inte vara bakfylla?
Fick jordens huvudvärk, tror det kan ha vart migrän.
Så kom liksom aldrig ur soffan.
Ska göra en riktigt fin tavla.



Kommentarer
Postat av: Karro

Snyggt tjejen!

2009-12-06 @ 22:00:11
Postat av: josefin

va du är duktig! riktigt snygga grejer du tecknar!

2009-12-08 @ 08:15:44
URL: http://emmajosefinwedin.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Hur fin som helst!! Saknar dig massor! Snart ses vi! Kärlek

2009-12-08 @ 17:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0