Au Revoir 2oo9!

Tvåtusennio sjunger på sista versen.
Den andra halvan av 2oo9 va den bättre halvan.

Mycket har hänt.
Kan hända att det kommer en sammanfattning när jag har mer med tid.

Nu är vi stressade (läs Daniel, han har vart stressad hela dan)
Vi ska i väg till Ensjö, till några vänner.
Middag, alkohol (champange, det är ju nyår) och middag.

Jag har klädproblem, samma som på juldan.
Enda skillnaden är att idag har jag faktiskt hela garderoben.
Vilket bara kan innebära en sak: Att det tar längre tid.

Frågan är ju om man ska ha klackar?
I snön, i minusgraderna.
Klackar och dunjacka?
Big fashion no no?

Ja detta kan ta ett tag...

GOTT NYTT ÅR MINA VÄNNER!
Vi ses nästa år!

Skål och ha en alldeles, alldeles underbar nyårsafton!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0