Första dagen på nya jobbet.


Har gått upp tidigt, skulle duscha och sen tycker jag inte om att stressa.
Det är ändå två timmar senare än när jag jobba på mitt gamla jobb.
Så det är ju ändå sovmorgon liksom, dessutom har jag sovit ca 10h
varje natt sen tre veckor tillbaka
. Så man kan väl säga att jag är utvilad.

De ringde från stället jag på intervju förra veckan, och ville att jag skulle
komma på en andra intervju idag. -Ja, gärna. Va kul! va mitt svar.
Efter samtalet. Va? Jag har ju redan tackat jag till ett jobb.
Dummadumma jenny. Så nu ska jag höra av mig till dom
och säga att jag redan tackat ja till ett annat jobb.
Varför kunde jag inte sagt det direkt liksom. Dumt.

Helgen har vart mysig. Träffat Daniels vänner och släkt.
Vart i kyrkan, ätit massa mat, vart med när Daniel repa
med sitt band (oh ja han är en rockstar) druckit öl och alldeles för
starkt caprinha. Hans mamma ger oss alltid starka drinkar,
har hon någon baktanke? haha. Det har varit en bra helg.

Jag saknar mina vänner och famlij nåt så sjukt mycket.
Är jobbigt att inte kunna träffa dom när man vill.
Kan inte direkt ta cykeln till Nyköping.
Men jag vet ju att dom finns där, och att dom mår bra.
Så sjukt glad över att ryanair kommer flyga mellan
nyköping och oslo. Kan inte bli bättre liksom.

Nu ska jag dricka upp kaffet och göra mig iordning för min första dag
på nya jobbet. Är löjligt peppad och ser fram emot det såå mycket.
Efter jobbet ska jag träna! Jag längtar mycket!
Äntligen börjar allt ordna upp sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0