tvättberg!


organiserade och fixade i min garderob i helgen, så nu är den hur fin som helst.
Det lilla problemet är bara att jag har ett stort berg med tvätt som ska in i garderoben
när den är tvättad. Hur ska det få plats?!

försöker motivera mig att träna, eller iallafall ta en löparrunda..eller en promenad.
Har vart hemma en halvtimme, klockan är 19.30 och jag har liksom fastnat.
Är så trött att mina ögon snart ploppar ut, jag vet att man blir piggare av att träna.
Men varför ska det va så förbannat svårt att ta tag i sig själv?!
Försökte få med Dessan, men hon va minsann redan ute och promenera. Rackarns.
Rebecca har precis kommit ur duschen, för hon hade sprungit..7 km!
Sandy banga för hon skulle organisera om sin garderob.
Så här sitter jag fortfarande, i soffan, och klockan är nu 19.50
Jag är sämst.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0