Nattinatt.


Detta fantastiskt fina halsbandet är jag numer stolt ägare över.
Kan bli ditt om du tar en tur till Hm, finns armband och örhägen också om jag inte minns fel :)

16491a11736fab64526b2d8830cecda7.png


Nu är det dags att dra täcket över huvudet, en ny dag i morgon.
En sista heldag för denna vecka, sen är det bara halva torsdag.
Sen, mina kära vänner, blir det en sjuhelvetes valborg i umeå!

Spinningen gick galant, är lite trött på låtarna bara.
Har ju sagt att jag ska göra ett nytt pass...mjoja inte riktigt kommit dit än..

Mötte upp R för solning, men tji fick vi. Växelmaskinen var ur funktion och där
stod vi med våra sedlar. Fick snällt tacka för oss, lika bleka som innan.
Fasta mellan våra hem en halvtimme eller så..det är ju så svårt att sluta prata!

Gonatt!
/ jenny ♥


Kommentarer
Postat av: Karolina

Fiiint!

2009-04-29 @ 08:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0