Musik och sol.


Det är sol i mitt vardagsrum!
Har balkongdörren på glänt,
och lyssnar på underbar musik!
Idag är det vårkänsla.
Har vart på stan med Åsa,
fikade i solskenet på hellmans
med Rebecca och Åsa.
Nu väntar påskmiddag hos m & p.
Kvällen ska spenderas med Carran!
Och bl a resten av oslo. Husfest i
petersberg, långt från stan men det
funkar ändå hoppas vi. Får nog ligga
på lite om man ska in ikväll och slippa
stå i milalång kö. Eftersom jag inte va 
kry i går så har jag massor av vin idag.
Vaknade och kände mig iaf lite bättre.
Dock inte som nån prinsessa,
va hände där liksom?
Vart är mina guldlockar och min fina klänning?
Har fortfarande ont och håller alla mina
tummar på att det inte blir sämre under
dagen iallafall.  Noll koll på vad jag ska
ha på mig ikväll, ta en runda i min nytvättade
garderob sen och se vad jag hittar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0