LEEEDIIIIIIG!


LYCKA! ♣

Siiter på tåget hem nu, flemmingsberg så är en bit kvar.
Dagen har gått fort. Satt vid datorn på fm sen var jag ute
på ärenden på NK, systemet och PK-huset. Sen vare dags
för lunch med Karro, blev donken..är ju fredag (typ) för
mig eftersom jag nu är ledig i fem hela dagar. underbart.
Sen jobba jag lite mer vid datorn och efter det blev det
tårta! En som sluta idag, så fira av honom med Lycka till-
tårta. Smarrigt. En påskprinsesstårta. Varför är det alltid
för mycket grädde i prinsesstårta? det är som att de får
ryck och "råkar" dekorera den stackars tårtan med double
sats grädde. Blev äckelmätt och svor att aldrig mer äta
prinsesstårta
, ett vad jag utan tvekan kommer bryta..
Sen blev det att ordna med allt så det ska  flyta på när
jag är borta och svisch så va tiden försvunnen och fick
stressa i väg till tåget. Fick självklart vänta på tåget.

Nu ska jag njuta och umgås med alla mina vänner hela helgen ♥

kika in på mina vänners nya bloggar:
rebla.blogg.se
timeinmylife.blogg.se
carolitabonita.blogg.se
signeratlinda.bloggagratis.se
Har några länkar med som jag varmt rekommenderar.



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0