Jag förstår inte heller..


Förra inlägget..va?
haha.

Va nere och styrketränade, tar det lite lugnt för ryggen.
Men rätt gött att kunna chilla lite, få koll på allt.
Alltid lite obekvämt att träna på ett gym där man inte
känner sig hemma, gillar inte att inte ha koll på
vart allt finns och vilka som tränar där.
Blev lite axlar och ben idag. Upptäckte till min fasa
att det finns rätt gott om småkillar som tror de har
stenkoll
på va de sysslar med bland alla fria vikter.
Är rätt kul att se faktiskt. Synd att alla de där är där
nu på kvällen (när jag kommer träna) känner på
mig att jag kommer irritera mig på dom.
En av mina vänners gamla ragg tränar tydligen där,
världens största fegis. Gick förbi mig så nära att jag
typ kände vinddraget, men hälsar inte. Jävla tönt alltså.
Låtsades som att han inte såg eller nåt. Nyköping alltså.
Vad är det med människor?

Kommentarer
Postat av: sandy

ja förra inlägget?!

2009-04-14 @ 23:05:46
Postat av: Erik

Låter som ett kanongym;) får man fråga vilket?

Letar efter ett BRA gym och är helt lost i Nyköping :]

2009-04-14 @ 23:55:59
URL: http://....
Postat av: Jenny

Jadu Erik, ett riktigt kanongym :)

Kan rekommendera Sunlight hotell.

2009-04-15 @ 09:55:49
URL: http://detvackra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0