helgens underbara värld.


vardagen flåsar mig i nacken.
En ny vecka skymtar i horisonten.
Helst vill jag leva i en vardagsfri värld.

Hälsade på Sandy på vero moda
sen hämtade jag min svarta fara och cykla till m & p.
De är ju gärna i solen, så hade hela lägenheten all by myself.
Planen var att jag skulle glassa i solen på balkongen.
Men efter flera tappra försök att i lugn och ro och läsa en tidning,
gav jag upp. Vinden vägrade sluta blåsa och mitt tålamod tog slut
Erövrade i stället soffan och zappade igenom det stora utbudet av kanaler,
Är ju inte direkt bortskämd med det hemma hos mig.
Är det inte sjukt konstigt att ett hyreshus på storgatan bara har 1, 2 och 4?

En liten visit hos Sandy på kvällen, gossip girl och lite skvaller.
P ringde och sa att de ska köpa hus i spaninen. Eh va?!
De hyr ett hus nu när de är där, och det är tydligen till salu.
Vet inte hur mycket de hade druckit när de ringde...
Men gärna för mig, skulle mer än uppskatta ett hus på spanska solkusten.

Helgen har vart givande.
•Blivit kallad överklass..eh va?
så fel uppfattning, vilken grund liksom?
Killen har ju noll koll. Fick iaf rätsida på
det och förhoppningsvis insåg han sin
grova missbedömning.
•Är numer en träningskompis rikare :)
•Fått en longboardkompis
•Haft en champagnefylla på en budget helg

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Du ligger efter :-) lookbook har jag kollat på, hihi. Finns mycket trevligt att titta på där:-)

2009-04-19 @ 22:19:54
URL: http://rebla.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Överklass? haha!

2009-04-19 @ 22:25:18
URL: http://rebla.blogg.se/
Postat av: sandy

japp, då va man överklass haha

2009-04-20 @ 07:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0