gråmulen onsdag.


och jag har min röda skinnjacka!
Blev iallafall lite gladare när jag gled
ner med  armarna i min vårjacka :)
Kanske blir sol sen...?

Idag blir det lunch med Karro,
en billig sådan. Har strama
tyglar och bestämt mig för
shoppingstopp tom sista maj,
när vi åker till umeå. Med stoppet
menar jag kläder. Ska testa det
här med att tvätta lite oftare istället
för att köpa nya kläder...kan det funka?
Och det stoppet innefattar också Matlåda och
inte (läs få) luncher ute.
 Har ju testat det här med att spara förr,
det är ju inte riktigt min grej. Saknar den
där sparsamma genen. Men att försöka
är ett steg i rätt riktning.

Sitter på tåget, vagnhärad nu. Ska nog ta
en liten tupplur nu.

Ha en bra dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0