Försov mig, igen!


Det är ju sjukt, både igår och idag.
Får jag för lite sömn månntro?
Idag hann jag iaf med tåget,
med stessnivån på högvarv!
Det är inte bra att stressa..
Mitt i all tidsjakt fick jag århundradets
största klädångest! Ingenting passade fröken,
Så nöjd kan jag inte direkt påstå att jag är nu,
tog tillochmed mer mig kläder! Aldrig hänt förut.

Fick finbesök på kvällen igår, R kilade över och lånade olja.
Mysigt att bo så nära, synd att vi inte kan utnyttja det så ofta.

Om två dagar är vi umeå! Längtar så jag spricker!
Är det kallt Linda?
Jag och Sandy ska flyga, älskar att flyga!
Ska köpa mig en parfym i taxfreen.
Jisses, måste ju börja fundera på vad det är man
ska ta med sig! Ska verkligen försöka packa smart (lätt)


/ jenny ♥

Kommentarer
Postat av: Karolina

men hörrdu unga fröken... finns det en chans att du kan fixa parfym åt mig me?

2009-04-28 @ 08:31:59
Postat av: jenny

Definetly! Fixa cash, så fixar jag parfym :)

2009-04-28 @ 09:27:31
URL: http://detvackra.blogg.se/
Postat av: Linda

Det är vår om du frågan umeborna men betydligt kallare än hemma! Prognosen visar ca 13 plus o sol fred iaf. Hoppas verkligen på fint väder! Vill att ni kommer nu!

2009-04-28 @ 18:20:56
Postat av: Rebecca

Vad har man för kläder när det är 7-13 grader? Jag har redan glömt. haha..

2009-04-28 @ 19:23:33
URL: http://rebla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0