flitigt.


Kul att man va på jobbet 10½ timma idag, LIV?
Åker hemifrån 6.30 och kommer hem 19.45..
gnällgnällgnäll. Men fan, hinner ju inte med
nånting. Så måste jag typ sova nu snart, så
nån träning blir det ju inte tal om idag. Då
skulle jag ju aldrig kunna somna tidigt, 
och det är ett måste om jag ska ha minsta gnutta
chans att va människa i morgon. Dagen gnäll. check √

Är lite lycklig idag, för i morgon är det bara en fattig-dag
kvar!
 Lönen sitter fint på kontot, mycket välkommen!
Ska inte shoppa, eller ska inte lova nåt. Men ska
verkligen försöka. Inga oplanerade köp iallafall.
Ett planerat är dock de dödsfina slitna jeansen jag hittat.
Är lite kluven om jag vill ha de ljusa eller de som
är lite mörkare bara. saken är ju den att alla glider
runt i ljusa slitna jeans. Men å andra sidan är det
mestadels stuprör och det är de jag har i tanken.
De är ett par finfina boyfit, de sitter som en smäck.
Så det lutar nog åt de ljusa...kanske.
Sen finns det ju en fin klänning jag spanat efter också.
Men ska nog suga på den karamellen...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0