en dag innan helg!


gosh va det ska bli gött att va lite långledig.
Det uppskattas såhär på vårkanten.
Ledig torsdag - måndag = fem sovmornar!

Den årliga äggjakten på fredag förmiddag

ute i stigtomta med släkten.

Har ni så att ni umgås mer med en sida av släkten?


Dagen har gått fort, en av mina chefers dotter va med

pappa på jobbet. Så vi har vart på ärenden till notarius

publicus, sen har hon hjälp mig lägga in info i excellfiler.

Sen efter lunch tog vi en runda till clas ohlsson och köpte

en mixer till jobbet, nu ska det minsann bli smoothies!

På vägen tillbaka köpte vi glass och njöt av solen.

Har hunnit med att jobba lite emellanåt också, så

det är inte det enda jag gjort hela dan på jobbet.


en och en halv timme kvar till spinningen, är pepp.

Men önskar jag hade ryckt upp mig och haft ett nytt

pass. Ett nytt vårpass. Men siktar på nästa tisdag.

Varför byta nåt som är bra liksom? ;)

Lite trött på musiken dock.

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0