boom boom pow.


fick en liten käftsmäll igår.
Börja fundera, och det vet man ju hur det går.
Kände att jag kanske är för öppen här.
Det är ju faktiskt ingen dagbok.
Kände lite -jaha, varför skriver jag här?
Den känns på nåt sätt innehållslös.
Jag bara spyr ur mig allt jag känner.
Men egentligen till vilken nytta?

Ja, jag vet inte. Får väl se vad som händer.

Haft en halvdag på sunlight idag,
aerobicutbildning. Ja, aerobic är
ju inte direkt min grej. Ingen nyhet
men jag måste ändå erkänna att
jag har en helt ny syn på areobic nu.
Det är jävligt användbart att kunna.
Man ska ha en så bred erfarenhet
och aerobic är faktiskt grunden till
mycket. Så kan ju bli nåt att jobba mot.
Är ännu mer säker på vad jag vill.
Hela träningskulturen är underbar.
Allt, träningen, människorna, glädjen.
Jag älskar och inspirera och få människor
att ha kul. Jag känner mig säker.
Jag känner att jag kan bidra.
Nu är ju mest frågan, var ska börja?
Vad för slags erfarenhet vill jag ha?
Fortsättning följer.

Med solen idag kom lite städglädje.
Har sorterat tvätt (inte riktigt kommit
mig till att gå ner i tvättstugan, än)
Har städat hela min garderob.
Har utan tvekan alldeles för mycket
kläder, men kan inte göra mig av
med nåt. Tänk om liksom.
Det blir ett litet projekt. Nu har jag
iaf organiserat, ska rensa bort det
som inte används...bara inte idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0