Anxiety.


i morgon ska vi dansa salsa med jobbet. ojnevojne.
Inget jag jättemycket ser fram emot. Men blir en erfarenhet rikare.

annars då, ja.
Mitt liv saknar innehållsförteckning.

Funderar på att plugga distans kanske,
läsa lite engelska på manhattan...
...eller stå i nån coffeeshop och le hela dan?
Jag är nog ganska svår att förstå sig på.
Mitt liv måste få en mening, måste känna att jag bidrar.
Vill känna att jag kan, att jag är bra på det jag gör.
Det känner jag inte nu.

Ni vet när man går över gatan så kollar man ju höger och sen vänster.
Jag har märkt att jag inte kollar längre. Att jag ibland tänker, när jag
till exempel cyklar över gatan, äsch va spelar det för roll?
Jag kanske gör mig lite illa, men jag kommer iaf känna att jag lever.
Visst är det hemskt att tänka så. Kan ju knappast påstå att jag är självmordsbenägen.
Jag vill ju leva, livet är underbart. Bara en i jävla gråzon just nu.
Det blir väl fint snart igen.
Varför tänker jag så, är det så att jag vill ha uppmärksamhet?
Att jag vill veta vilka som bryr sig, på riktigt?
Eller är jag bara jävla dum i huvet?
Sjukt är det i vilket fall.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0