Äntligen på tåget på väg hem!


Nu äre banne mig helg!
Och vilken helg sen, SOLSKEN!
Me like.

No plans för kvällen, ska pallra mig ner till gymmet.
Piska mina muskler. Det blir bröst & triceps,
efter satsar jag på att ta mig ut i solen på en löparrunda.
Det kan nästan inte bli en bättre fredagskväll :P

busy, busy på jobbet. Hinner knappt komma dit och så ska man hem.
Det är verkligen så mycket bättre än när det är segt.

Önskar innerligt att målarmännen som intagit min terass är klara.
Jag vet, innerst inne, att det är önsketänkande då 'planen' är att de
ska vara klara i slutet av maj. Men jag tycker de borde va klara nu!
Vill inte ha en byggställning utanför mitt fönster som gör att jag bara
kan öppna altandörren fem centimeter. Till råga på att hade de plastat
in hela dörren
, och därmed plastat in min lägenhet. Där satte jag ner foten,
tog kniven och knata ut på terassen (genom den gemensamma dörren,
som de minsann inte plastat igen!
) Och skar upp min altandörr. Så nu
kan jag alltså öppna dörren några ynka få centimeter. Känner mig inte
lika instäng men önskar att jag kunde få ha den vidöppen och kunna
sitta där och lapa sol hela helgen. Inte gärna att jag går ut där nu bland
målarhinkar och gud vet mer va sådana målarmän använder.

Nu sitter jag på tåget, är väl hemma runt 19.
Så då äre bara att svira om till träningskläder.

Vänner, vad händer ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0