skapa.



Skapar minnen.


Du är mina framtida minnen.

dagar går, veckor går, månader går.
Men något komplicerat vis är nästan allt detsamma.
Jag är samma, även fast jag förändras så är jag samma.
Livet, mina tankar, är en överraskande berg-och-dal-bana.


Har haft jobb över öronen denna vecka.
Allt blir mycket när man inte riktigt är 'inne' i det.
Det är otroligt givande och lärorikt jobb.
Jag gillar det, det passar mig.


Har inte träffat mina vänner på för länge nu.
Tiden liksom bara försvinner, går åt åt annat.
Some quality time please.

Tröttheten har gett mig en käftsmäll.
Skyller på vädret, med rättvisa?
Skulle kunna skylla på mycket..
Pendligen, brist på träning, brist på sömn.
I can go on and on.
Faktum kvarstår: Jag är trött.

Nu ska jag ut på ärenden.
Ska köpa champagne, kort, lampor,
lämna presenter och hinna en sväng
till Ica och köpa vindruvor :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0