Helt klart värd film.


hemma i soffan.
Ingen bio-film.
Men rekommenderar
den starkt, Patrik 1,5
Ovant det där med
bögar bara. Men det
är ju en vanesak.
Helt klart värd film.
4 av 5 toast.

Fredag igen, mina vänner.
Inga planer för helgen.
Inte hört nåt från nån av
mina vänner, än, så antar
det blir en lugn helg.
Ikväll ska jag träffa killen :)

Kom sent till jobbet idag,
signalfel på tåget så åkte
i snigelfart ända från vagn-
härad till södertälje.
kul.
Men bara att sitta där snällt
och vänta. Blev bara en
halvtimme sen så det va
ju rätt lugnt, men ändå.
Som jag sagt förut, har
inte betalat 2300 för att
komma för sent till jobbet.
SJ kommer hata mig så
länge jag pendlar. Men
det är inte OK alltså.
Det är jobbigt nog att
pendla och pendlarkortet
kostar skjortat. Så de ska
banne mig leva upp till det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0