Helgen som gått.


Såg Kalle och chokladfabriken för första gången,
Sjukt bra film faktiskt. Gillar Depp starkt :)


Ska sätta upp träningsmål på jobbet och jag har verkligen ingen aning om
vad jag ska sätta för mål. Det är skitsvårt. Ska liksom va nåt att jobba mot
och som man kan uppnå. Inte 'träna 3 ggr/v' eller cykla till jobbet varje dag.
Utan ska typ va springa en mil på en viss tid. Vilket är sjukt svårt. Jag har så
många olika träningsmål jag vill uppnå, men inte något så konkret som att
göra något på en viss tid. Måste ha målet klart tills på torsdag. En utamning.

Va hos kiropraktorn i förra veckan, mindre kul att få det 'in your face'
Jag är tydligen sjukt överrörlig och mina leder är uttöjda typ, och det
enda som finns att göra åt saken är att styrketräna. Måste stärka mina
leder, kan få problem i framtiden om jag inte tar tag i detta for real.
Egentligen är detta ingen nyhet, jag har bara utvikt och förträngt fakta.
Ingen rolig sak liksom, tur att jag tycker det är sjukt kul att styrketräna.
Mindre kul att jag liksom måste. Det blir inte lika kul när man måste.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0