city of wonder.


Verkligheten är för alla olika.

Jagvetjagvet jag är sämst på att uppdatera.
Det har gått till en gräns, har så mycket
att berätta att jag bara känner att det är
för mycket. Så jag bara skjuter på det.

Sammafattar fort.
Kick-offen: Helt sjukt dödsbra!
Förra veckan: hatade sj varje dag.
                         Träffade A alldeles för lite.
                         Tränade alldeles för lite.
                         Sov för ovanlighetens skull lagom.         
              
Återkommer till kick-offen inom kort.

Idag, sov till över tolv. underbart.
Var en sväng på stan med mamma.
Lånade hem 3 glasögon. Är rätt säker
på vilka det blir, blir två par.
Sen umgåtts med famlijen, förberett
inför Hugos dop i morgon, jag är för
övrig gud mor. Så ska stå längst fram
i kyrkan. Snacka om första parkett :P

Har inte träffat A sen i onsdags, saknar honom otroligt mycket.
Har inte tränat ordentligt, behöver en spark i baken.
En skjuts i rätt riktigt. Ska till träningscoach/kostcoach nästa vecka.
Hoppas jag kan dra nytta av det och komma på rätt spår.
På onsdag ska jag på djup muskelmassage, få bort knutarna (förhoppningsvis).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0