Trampat rakt ner i skiten.


Fan det är inte lätt att vara jenny nu alltså, ingen kontroll.

Har inte vart in the mood på att blogga what so ever den senaste tiden.
Känns som jag inte har någon tid, att pendla tar så sjukt lång tid.
Finns liksom ingen tid kvar när dagen är slut, bums i säng är det enda på listan.
För att gå upp i ottan dagen efter och jobba igen, liv...eh nej.

är besviken på situationer,
och hur olika människor hanterar situationer.
är hemma, men känns som jag är ensam.

mitt huvud är fyllt med massa skit som vägrar försvinna.
Sprängfyllt av tankar och funderingar, men och tänk om.
Får liksom inte ordning på mig själv, kan inte reda ut vad som är fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0