Beverlyhillshollywoodlosangeleslasvegas.


Take me far away, far away from here.

Superladdad inför kvällen.
Ska bli sjukt kul.
dricka lite vin, skaka lite rumpa.
Nya blåsan och high heelsen.

Ska ner på stan en sväng med
syrran och Hugo. Fika lite och köpa
things för kvällen. Hugo, han har
blivit så stor! Går så fort.


Fuck, jag är schitzo.
har satt mig i skiten,
vet inte riktigt vad jag
gör där. Hur hamna
jag där liksom. Det
va finito, over and done.

Miami ink kl. 19 varje vardag har satt sina spår.
idéerna fullkomligt sprutar ut. Ska bygga på min
ena, med lite färg och lite action. Kommer bli
hett, den därförbannande väntetiden är ju bara
mindre lockande.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0