She's fab, and she knows it.


Tappat den röda tråden..
Jag lyssnar, men jag hör ingenting.
Det är som att min hjärna inte kan registrera.


längtar sönder mig till flyttet, helt galet mycket!
Det enda jag tänker på är tapeter och gardiner typ.
skadad. Undra vad jag kan hitta för fynd i mina flytt-
lådor. De har ju legat nedpackade i 2 år, så kan
säkert hitta endel things som jag inte visste att jag
hade. I min förra lya va jag väldigt inne på turkos,
frågan är ju om jag verkligen är det nu?
Kan ju knappast byta ut hela inredningen, så det
är bara att acceptera. Turkost it is. Hitta en dödskul
sida. www.styleroom.se helt klart värd ett besök om
man är inne på inredningen eller om man som jag
ska flytta och är in need of inspiration.

Iallafall kommer flytten bli hur bra som helst, 
på alla sätt och vis. M & P gnager sönder mig
i bitar med sitt eviga tjat
om preciis allt.
Jag är inte självmordsbenägen, snarare mordbenägen.
Vi är liksom som pusselbitar som inte passar,
tålamodet tar slut och man bara slänga
pusslet i väggen och aldrig mer se det.
Nu är det väl inte så allvarligt, jo det är det
men jag vill inte slänga dom i väggen och aldrig
mer se dom. Men när jag flyttat kan jag (vi) behöva
ett litet break från varann. Så det lär inte bli några
middagar varannan dag.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0