knåda. knådade. knådat.


Ska till herr kiropraktor nu, ska bli intressant
att höra vad han har att säga om min rygg.
-
Det var inte det skönaste, dessa förbannade muskelknutar!
Mätt och belåten, hann med en liten runda häromkring med.
Skulle kunna spendera en hel dag på urban outfitters
och lagerhaus. Me love, finns såå mycket smått och onödigt
att titta på och allt är så fint!

Ikväll blire bowling med jobbet, sen La Habana.
Ännu en sen kväll denna vecka, hur ska jag komma
upp i morgon?! Sen ska jag ut i sthlm i morrn vilket
innebär att jag måste välja kläder för utekvällen redan
ikväll när jag kommer hem typ vid 23. Då lär jag ju kunna
bestämma nåt. eh? Lär ju knappast bli nåt avancerat.

En vecka till, en vecka till! Gah! Kommer jag överleva??!!
Please pretty pleeeeease låt nästa vecka gå fort!
Har ett projekt nästa vecka..
ska tvätta alla kläder jag har så allt
är rent när jag flyttar in.
Det är ett ritkigt projekt,
alltså vi snackar mycket kläder!
Det blir bra,
när jag är klart =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0