wanna be starting something...

...gotta be starting something.
open my mouth but the words wont come out.


Va inne med min systemkamera i går, så nu fungerar den som den ska. Klicka upp fem rullar nu innan jag flyttar.
Easy pancake =) Lite surt att jag missa helgen, førsta sommarhelgen liksom...men laddar før 17 maj, Norges nationaldag før de som inte visste. De ær patrioter hær kan jag lova, jisses. Folkdrækter så långt øgat kan nå och massproduktion av den norska flaggan. Hemma får vi knappt sjunga nationalsången på skolavslutningen før då ær vi minsann rasister. sverige, sverige finns det ens kvar?
I går børjade jag packa lite smått, rensa viktiga papper, packa ner de klæder jag anvænder mindre.
Sen blev det film mys nere och grannarna, och det var minsann bænkat framfør tvn. Vi va runt 10 pers i deras lilla tvåa med enbart en soffa! haha. Mne funka rætt ok. Nær jag inte længre kunde hålla øgonen øppna beslutade jag att ta førnuftet till fånga och gå hem och lægga mig.

Oootroligt trøtt o morse, ær nog før det ruttna vædret och før att jag inte kan motionera på morgen. Ær fortfarande inte bra i foten, sjukt less på det nu och måste væl svælja min stotlhet och pallra ivæg mitt ass till legevakten så det får ta en koll och utværdera vad som ær galet med foten..snål-verner har inte slæppt på spærren ænnu. Håller plånkan stængd ett tag till i hopp om att det ær sjælvhealande. På samma sætt som jag vakna med en ond fot kan jag væl få vakna med en frisk fot...?



one moment, to capture.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0