This is a story of a girl.




Dagens!

Humör: växlande pga trötthet
Frisyr: fläta i luggen, uppsatt i knut
Kläder: Levis, grön american apparel tee, svart WESC tröja, Rosa Nixon, Vita Nike
Nagellack: hallonröd
Kompis: Dappe
Jobb: Servicekoordinator, Neopost Norge
Tanke: Ringa pappa
Svaghet: brunost
Måste: ta igen för förlorad sömn
Trivsel: Oslo stad är trivsel
Skratt: bildtexter på facebook.com
Frustration: telefonterror
Kärlek: min finfina Ed Hardy axelbandsväska
Läppbalsam: lipgloss by h&m papaya punch
Ångestattack: grov separationsångest, i det tyngsta laget
Bästa: att det är fredag = helg! ♥
Önskan: att jag var på en strand med surfbrädan under armen och solen i ögonen
Frukost: ananas yoghurt i portionsförpackning! Det är sann vardagskärlek
Låt: Jason Mraz - I'm yours (dah..vilken annars liksom?! haha)
Utmaning: att ta mig runt i butikerna på Grünerløkka, ett sant mission med denna bakfylla
Längtan: Vännerna hemma
Hyllning: mamma och pappa som alltid ställer upp
Irritation: sura norrmän som mumlar i telefon
Chock: fortfarande full när väckarklockan ringde
Sms: Svar på min fråga 'hur kommer det sig att man alltid är (läs: tycker att man är) så smart på fyllan' -haha. Är du på jobb eller sket du i det? Jag är alltid smart på fyllan för att jag är smart nykter. Med dig vet jag inte hur det kommer sig?! haha. Puss.


Jag tror nog bestämt jag tycker att du är rätt söt, eller är det en illusion?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0