safe-education.


Anmälan är inskickad.
min karriär har tagit fart,
Vill jobba med mænniskor,
med træning och med kost.
Så det ær helt perfekt,
som klippt och skuret.
Handen i handsken.
med positiva lovord från
mamma och pappa
tog jag tjuren i hornen
och skicka in anmälan.

Och alla mina bekymmer slæppte. Jag ska få utbilda mig till det jag vill bli, vara næra mina bæsta vænner, vara næra min famlij. Allt kænns som en dans på rosor. Har haft lite beymmer øver møtet med en gammal flamma med. Kan bocka att det på 'att-gøra-listan' nu. Och det med fanan høgt, ingenting...kænde ingenting.
Så skønt att bara kænna mig helt likgiltig infør att umgås med honom. skulle kunna canoodle visst, men det skulle mest va ett mercy-fuck finns inga kænslor what so ever och det ær så bra.

solnedgång vid akers hus fästning och kvællsmys på lektern i hamnen. Dærimellan hann vi med en åktur i virvelvinden och det var med nød och næppe jag øverlevde. Jisses, man ær inte ung længre!

Sitter med ett leende på læpparna før det ær fredag och med ett plus i kanten, før det ær lång-helg!
och det ska bli upp mot 25 varma grader hela helgen! Detta kan kanske komma att bli årets bæsta helg hittills!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0