Nationaldag i Norge 17 maj!

En lovande helg väntar. Kan bara bli hur fel som helst, i bra benämning.
Förväntar mig inte att må bra på söndag, no holding back.
Näst sista helgen i Oslo, så nu finns det ingenting att spara.
Kan göra bort mig precis hur mycket som helst,
'cus I ain't gonna be here next month.
trist att inte väret är på vår sida bara.
Ryktas om regn idag och inte mer än 3 grader i morgon.
Vad hände med sommarvädret som var här förra helgen?
Hur kan det vända så fort, det är för mig en gåta.
Lockas med specialpriser (för mig, ni vet kontakter. haha) på Yatzi.
Men yatzi liksom, hur kul är det där på en skala.
det är knappast där jag vill spendera min näst sista helg i Oslo,
specialpriser eller inte specialpriser kräver mer av oslo än vad yatzi kan erbjuda.

Tänk om det fanns en radiostation som inte spela samma låtar om och om igen tjugo gånger om dagen.
Fatta va tjatigt att jobba på en radiostation, samma låtar knullar sönder öronen dag ut ocg dag in.
Voice denna vecka, och är inte långt ifrån att aldrig med lyssna på Rihanna, timbaland unt so veiter.
Märks att jag inte läste tyska eller? =P haha. The best of hiphop and r'n'b yeah right whatever.
En befrielse att sätta på ipoden på t-banan hem =)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0