Like peas in a pod.

jag älskar att kramas!

Det finns ingenting bättre.
skulle kunna krama mig genom hela livet.

Har varit en helt galen helg.

Karl Johan 17 mai.
Norges nationaldag.


Jonte och Bello, Linn

Bladh och Sanna, Otta och Jenny, Rasmus och Jenny

Jonte, Bello och Gurra, Carran

Sanna och Bello, Jenny och Brink, Dan

Linn och Jenny, Rasmus, Sanna och Bello

Jenny, Jonte

Rasmus och Linn och Jenny, Linn och Jujje

Fredagen blev det fest, en vinare senare hamna vi på De Ville's.
Knökfullt med folk, relativt trevlig kväll. Ett och annat hinder men fixade biffen på lördagen.
tvinga oss ut i kylan, ja det var praktiskt taget vinter, bara för att det va nationaldagen.
Såg inte kungen, men lika glad var jag för det för jag fick minsann lakrits.
Norska flaggor överallt men inte ens i närheten lika mycket folk som förra året.
Skyller allt på vädret. fattar inte hur man helgen innan svettas i bikini för att en vecka senare
önska att man hade vinterjackan på sig i stället för att  trotsa i den tunna vårjackan.
middag tillsammans med alla och sen var man på flaskan igen.
kvällen till ära hade jag två vinare (behöver jag säga att jag va knökfull?)
flertal glädjeskutt och skratt senare hamna vi av nån konstig anledning i kön till yatzi.
Jag svor och bad (nästan) på mina bara knän att vi skulle nån annanstans.
Tji fick jag, i min desperation tyckte jag det var en utmärkt idé att övertala dörrvakten
att släppa in mig före alla andra för att jag minsann känner dj'n. hans svar på tal var att han kände kungen,
min motattack 'du ljuger, det gör inte jag så du borde släppa in mig för att jag ljuger inte'
Det spelade ingen roll för honom så vi gick och kissa bakom en bil.
med bestämda steg gick vi mot, hör och häpna, De Ville's.
Har blitt lite av vårt nya hak på nå vis jag inte riktigt vet hur.
flertalet öl, misshandel av kamera och hjälp nerför trappen senare,
är jag och D på väg hem. Klackar och skinnkjol gör succé.
Hemma alldeles för sent för mitt eget bästa på söndagen.
Med köttbullar, potatis och brunsås i magen va jag nöjd.
(dock redo att vilken sekund som helst spy av mättnad)
promenad, live musik på café sør och mc donald's
och söndagen var avklarad.
kommer sakna oslo.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0