Hasta la vista baby!

Äntligen!
Nu drar jag harifrån!
underbara, underbara dag!
Sista gången jag sätter mig på t-banan från Rödtvet,
sista gången jag sitter på denna osköna stol, sista
gången jag måste lyssna på gnälliga kunder på norska!
I'm in heaven!

Ska åka in till stan, gå av vid stortinget och gå till Lucky7tattoo, fylla i min tatuering som jag gjorde i april. Färgen har blivit dassig och konturerna är slarviga. Så det är en free treat =) Sen ska jag hem och packa allt. Så jag får det bort från mitt samvete, bara kan slippa tänka mer på det. Nu vill jag bara åka. Så jobbigt att gå och vänta på nåt som jag halvt om halvt inte vill. Vill inte tänka, vill inte känna, vill bara göra. Bara dra.

Nu ska jag spotta galla på de jag inte gillar på detta jobb.
Ha det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0