Converse på solskenpromenad!


Det ær iallafall fint væder.
Slet ut mig på sats bodypump,
eller sats styrka som det heter i norge.
Inte nog med att de har bytt till ett mycket
tøntigare namn, det ær så mycket sæmre
och inte alls lika jobbigt. Instruktørerna har
ingen koll på tekniken heller før den delen. Så
træningsværken ær inte densamma som om jag
skulle ha gått på ett bodypump-pass i sverige, men
det uteblir inte. Kænner av det i min alltfør otræande
kropp. Men det hindrade mig inte från att stælla kl
på 5.30 och ta ipoden ut på en løpar-runda på
morgonkvisten
. Det var jobbigt och jag var
trøtt. Men humøret blir så mycket bættre
att det lætt ær vært varenda minut jag
missar av 'sovmorgon'. Planen var
att unna mig en kaffe på ♥ Baker
hansen
, men stod før længe
i duschen før ens hinna
snegla på fiken nær
jag stressade førbi.
så blev ingen
kaffe.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0