Beslutsångest.

När ska min flickdröm bli sann: en walk-in closet?

Jag ville så gärna bara dra härifrån. Ville bara packa väskan och hoppa på första bästa tåg.
Nu när det är bestämt är jag banne mig inte lika säker längre. Nu är det liksom på riktigt.
Jag ska inte bo här längre, och bara för att jag vet det så uppskattar jag oslo så mycket mer.
Kan inte få nog av denna stad! sorgligt att flytta härifrån, det är inte lätt som en plätt minsann!

Igår var jag och Linn på Parktheatret, på Grünerløkka och tog oss en välförtjänt kaffe.
Vi gick ändå från slottet hela vägen till Grünerløkka, så kaffen var på sin plats!
Hamna bredvid en photoshoot, det var lite spännande. Kom att prata om killar (no shit haha)
och förhållanden och varför vi flytta hit. Båda flytta för det tog slut med killen. Är det att fly?
 Det är intressabt hur vi människor är funtade, hur lika och samtidigt så olika man kan vara.
Har vart singel 2 år nu, rackarns va fort det har gått! Känns mer som ett halv år kanske.
Har faktiskt inte kännt mig ensam, inte på det sättet jag trodde iallafall. Visst har haft mina stunder,
då jag nästintill hellre velat skjuta mig i huvet än att vara ensam, men de tillfällena kan jag räkna på
en halv hand, så tycker inte det räknas! haha. Jag är egentligen en dålig singel, men det har vart nyttigt
för mig att vara singel efter typ 5 års förhållande. Rätt skönt att bara vara, bara ha sig själv att bry sig om.
Egoisten i mig har talat!

Ikväll ska vi på pils-runda på Bamboo Bar. Gamla goa Bamboo. Många härliga stunder och suddiga minnen har jag samlat på mig under min tid i oslo. Det blir ett sista farväl med resten av vännerna ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0