applåder.

Jag har blogghäfta, førsøker skjula det med att lægga upp tusenvis med bilder från helgen.
Har mycket jag egentligen vill spotta ur mig, men med tanke på att detta ær allmæn blogg låter jag bli.
Træffa Dappe i helgen, hur kul som helst! saknat han nær han har vart och lekt i alperna i fyra månader.

Jag vet att jag gjort rætt val, kommer stunder då jag tror att jag kanske ångrar mig før att två sekunder senare bli påmind om varfør jag vill dra hærifrån. Kan man få før mycket køtt på benen?
Jag har fått en øverdos av Oslo, før mycket glada norrmæn som enligt min mening mest ær lata, trøga och oftare otrevliga æn glada. Jag saknar svenska, den svenska mentaliten och den svenska servicekänslan.
What's new...Jag har betuttat mig i en pojke, vårkænslorna spelar mig spratt!
Det ær inget allvarligt och sækert inte ækta och på riktigt, men det ær en trevlig kænsla.
Mænniskor slutar inte att førvåna mig, vi ær ett underligt slækte som ælskar att trampa andra på tårna.
Så många sårade kænslor som møjligt på listan, flest rygghugg och du får en medalj.
leva på andras missøden ær många mænniskors motto. Hoppas innerligt att jag inte ær med i den klubben.
The backstabbers ær ingen klubb man vill ha med på meritlistan.
Hur det kænns som att tatt så fort man stænger dørren børjar munhugget, att man ens tror att  det ær møjligt, redan då  har det gått før långt. That's why my bag have been dusted of.
Mitt innerliga tjat om min saknad till mina vænner, ær ack så sann. soon to be a dream come true.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0