Vad är vackert?


vad ær skønhet?
hur definerar man skønhet?


tycker inte om att dela in i fack,
men skønhet ær så otroligt brett.
Finns så många olika kategorier av skønhet.
jag tycker skønhet ær att ha egen stil.
har inte mycket øvers till alla som 'føljer modet'
att køpa en klænning på ginatricot och de svart støvlarna på wedins kan alla gøra.
men ær det så himla kul. var finns inspiration i det?
det ær svårt att inte påverkas av mænniskor runtomkring.
jag tycker det ær vackert att våga.
blir inte det minsta imponerad av baleciaga væskor, roberto cavalli brillor, seal kay jeans.
det ær inte status før mig.
snarare att jag blir off, vad gømmer de sig bakom?
dyra mærken?
man kan inte køpa stil.
klæder ær før mig att uttrycka sin personlighet.
och vem vill vara som alla andra, vem som helst.
dærfør jag inte førstår konceptet køp tre betala før två.
visst jag kan køpa 10 'bas trøjor' på ginatricot før 99:-,
samma bikini på hm som 90% av alla tjejer bara før den ær billig
och påstå att jag iallafall køpte den først,
var finns tjusningen i att vara først?
Jag kan køpa de senaste replayjeansen,
yepp jag har en stor samling av 'det senaste'.
som jag var sjukt stolt øver då.
been there, done that.
passed on..
jag tycker inte mode ær att ha 'det senaste'
nej mode ær att hitta sig sjælv och uttrycka det i vad man har på sig.
jag har mer respekt før någon som vågar vara sig sjælv
æn før de som ser ut som var och varannan tjej.
Skønhet før mig ær att vara cool.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0