Ta sig vidare?


CENSUR


Va bombsæker på att det inte skulle kænnas.
det gør det inte,
inte på det sættet som gør att jag saknar honom.
Mest før att jag blir arg, før hon får det lætt.
Efter allt vi tagit oss igenom,
allt man lær sig av ett brustet førhållande,
som gør att man mognar, førstår och lær sig
om hur man inte ska bete sig  i ett førhållande.
Allt det slipper hon med honom,
før den smællen har jag redan tagit.
Fan,  vad fck man før att kæmpa lksom?
varfør finns kærlek, varfør blir man så kærleksblnd?
kunde offra allt før kærleken.
Før vad? Vart fan ær jag nu liksom?
Två år senare, fortfarande singel,
sitter och ruttnar i en gammal lægenhet i oslo.
har en dålig dag, en rktig røv-dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0