My fingers turn into angry fists.

I feel stupid to call you,
but I'm lonely.


underbara, underbara lørdag.
vakna helt utvilad kl 9.
myste kvar i sængen.
ælskar min laptop!
min nya bæstis, men lovar,
ska inte åsidosætta min hjærtevæn ipoden.

stædtorpedsinferno på morgonkvisten innan jag tog mig i kragen
och beslutade mig før att gøra något med denna lørdag.
førsøkte få med Bello, men han vakna nær jag ringde och då palla jag inte vænta
+ att va rætt sliten så hade nog ændå inte fått med honom.
Tog en promenad mot karl johan længs aker brygge. tænkte først trikka er, men palla inte vænta 5 min på 12:an.
Så beslutade mig før att promenera vædret till trots.
kom hem tre timmar senare, flera shoppingpåsar rikare. rackarns bananer..jag ær sæmst.
Køpte ett par nya høgtalare till ipoden, væl behøvligt.
en vanlig vit (inte alls vanligt att jag køper. eh? haha)
übersnygg adidas, sitter som en smæck :)

sen tog jag en runda på claes ohlson och gick dærifrån med lim och papper.
knåpa ihop ett svart-vitt kollage på lørdagseftermiddagen :)
ær faktiskt sjukt nøjd med resultatet, har fått en ærbar plats ovanfør min myshørna.
mycket, mycket fint. Kommer bild nær jag hittat kameran.
har førlagt den nånstans i flytten...
har førsøkt stæda lite med, men kommer på mycket annat emellan, som ær så mycket roligare æn att stæda. upptog hela min koncentration, så stædningen får vænta till...ehum...i morgon. kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0