Kollektivt klamydia test.


Nær man bor i kollektiv gør man allt tillsammans.
Blev en mysig tisdagsutflykt, till sexualmottagningen.
Missa till min besvikelse Hasses brorsas låtsas syrras kompis.
(inte hundra på att jag fick namnet rætt nu)
Varfør har man oskyddat sex egentligen?
Det ær ju helt størt sjukt dumt.
tænk vad många olika kønssjukdomar man kan få.
Kul om man skulle råka få herpes liksom,
ja eller hiv. Den ær ju mindre rolig liksom.
Då ær det inte vært att ha kondom-løst-sex
bara før att det inte ær 'lika skønt' med kondom.
Hur skønt ær det då att ha herpes liksom?
tacka-vet-du-vad den klarar jag mig mer æn bra utan.
Profil, den ær rætt ok ændå faktiskt.
Mycket skønare æn herpes i vartfall, alla gånger om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0