hyperstissig.


endel mænniskor førblir ett mysterium før mig.
Hur tænker vissa, kan de ens tænka?
Inte så att jag ær øversmart direkt men,
sunt førnuft det ær jag fødd med.

har det lite travelt på jobb,
men utan motgångar ær det ju inte kul.
Det ska ju inte vara før lætt, då blire inte kul.
Ønskar bara att allt var annorlunda,
att det faktiskt fanns ett system att følja.
Så jag eftervart kan ændra, så det passar mig.
Men så ær inte fallet, før tillfællet finns inget system øver huvud taget.
Måste få till ett nytt system, jag, som har vart hær i tre veckor ska gøra ett nytt system.
jisses amalia, det ær en rejæl utmaning Jenny.
Frågan ær om jag hinner trøttna innan jag nått målet.
Jag ær ju rættså otålig, vill att allt ska hænda på stubinen.
før om inte jag ser resultat fort så trøttnar jag.
Ber till gudarna att jag klarar detta :)
sen finns det personer som inte fattar att man inte kan något nær man ær nu.
Som førvæntar sig att man ska kunna allt om føretaget på tre veckor.
Det ær en total omøjlighet, førstår inte hur man inte kan fatta det.
Klarar inte av hyperstissiga mænniskor som inte tænker logiskt.
djupa andetag, jenny.
inte låta mig påverkas.

Ær ensam i lægenheten ænda fram till søndag,
har inte haft besøk av spøken, æn.

njuter faktiskt av att vara lite ensam.
Har vart så mycket runt omkring,
så många mænniskor det senaste året.
Skønt att få stanna upp, bara andas.
Bara ha mig.

vet inte om jag saknar J,
tror faktiskt inte att jag gør det.
Klarar mig bættre utan,
han ær så komplicerad.
orkar inte med komplicerad.
behøver inte komplicerat i mitt liv.
Visst saknar jag nærhet,
men vill ha enkel nærhet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0