hjärtslag?


fuck det snøar.
så var det med den kommande våren.
fan. trodde verkligen den var på væg.
djupt andetag, inte få panik.
den kommer..bara lite senare æn jag trott och hoppats.

ær fortfarande kvar på jobb, tækte jag skulle få lite gjort.
arkivera fakturor, puncha ordrar.
organisera och underlætta mitt arbete...
men finner ingen inspration.
helt tomt.

tog en runda på facebook.com
och titta in lite hær, på min åsidosatta blogg.
skulle ju bli bættre...

borde ta mitt pick och pack och dra mig hemåt då i brist på inspiration.
tror jag behøver mat, lite energi.
ska nog ta med laptopen hem och jobba lite.

har flyttat ner till den nya lægenheten nu,
den ær mindre. eller egentligen større.
men det finns inget sovloft.
så jag drog nitlotten och hamna i vardagsrummet.
Men å andra sidan har jag lyxat med eget rum i  månader.
så hade væl egentligen ingen talan :/
Men har lyckats få mig en liten myshørna i en del av vardagsrummet.
En invasion av soffor och sen nedre delen av rummet ær mitt.
Min gudomligt stora sæng och en feng shui myshørna med kuddar.
ær rættså nøjd ændå.
ska nog kanske ta en runda i oslos inredningsaffærer..
hitta mig en fin tavla, kanske lite ljus..ja det kan bli bra det hær.
fick ge upp min personliga tv..den flyttas in på sovrummet.
insåg øverflødet i att ha två tv i samma rum..så de får ha den i sovrummet.
kan gynna mig med, om jag vill sova eller nå sånt.

njuter av att vara ensam i lægenheten en dag till :)
imorgon kommer Marleny tillbaka :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0