det finns en fagrare glans någonannanstans...

...du får ropa som om himlen fanns.
Tro och be att det ska gå.
Du får ingen trøst av din inre røst
Den vill knæcka dig varenda høst
Gråa dagar skyndar aldrig på.





Om en dag ær jag i sverige!!
grævt fram backpackervæskan ur garderoben och fyllt den halvt.
ska ju ta med en hel sommargarderob tillbaka så får hålla utrymme i væskan.
bævar lite før hemresan..den kommer bli tung!

Har hittat min kamera!
Erkænner att jag kanske inte leta så noga førens idag, kanske inte alls =P
men nu har jag den igen!
bjuder på bilder, dagen till æra =)

image661
Det fina kollaget, som ja ær sjukt stolt øver =)


Min del av den nya lægenheten =)
kommer med mer bilder nær vi har stædat efter helgens fest =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0