backstabbing bullshit.



Ska aldrig sæga nåt mer øver huvudtaget.
Allt missuppfattas, så ska bara hålla kæft.
Inte prata om nåt med nån..bli en erimit.
Får prata med mamma, ingen annan.




jag har ont i huvudet, ont i halsen..tyck synd om mig.
ær på væg på en vårførkylnings starka grepp.

Blir inte klok på mænniskor, hur ær de funtade?
Varfør kommer du till mig och pratar om J, vad ær det du vill ha sagt??
Att du kænner honom bættre eller, no shit du har kænnt honom længre.
Och ja ni hørs jætteofta och ses typ jæmt, ær det nu jag ska bli svartsjuk?
Men ni ær ju bara kompisar, Breaking News jag bryr mig inte længre.
Ligg hur mycket ni vill, prata hur mycket ni vill, ses hur ofta ni vill det rør mig inte i ryggen.
Vill inte ha en gammal anvænd madrass, kan få bættre.
Så du kan æta upp ditt dåliga samvete før du inbillar dig att jag blir ledsen.
Du har ingen anledning att ha dåligt samvete, 
bara så sjukt onødigt att komma hem till mig bara før att berætta att du træffat J.
Jaha liksom. ok. Vad ska jag sæga 'va det bra?' gør det inte till en grej før det ær ingen grej. punkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0