livingonthefuckingedge.


långpromenad med ipoden står på listan, iförd mina nya träningsbrallor och min turkosa adidas (join me? anyone?)

Tappert försök att åka tillbaka till Estocolmo.
rackarns bananer att det ska va så svårt.
300 riksdaler fattigare och jag hade vart i huvudstaden nu.
förnuftet sa i från och flyttade resan till i morgonbitti.
så nu sitter jag här, där jag satt för 3 timmar sen.

har snurfat runt i den andra världen.
bokat kolmården den 19 juli,
safari, delfinshow och hela faderullan.
längtade mig bort till london, paris eller kanske rom.
Trakassera vännerna med prisförslag och vädjan om en weekend-resa.

en Reunion med oslo-tjejerna är på kartan med,
frågan är bara när, var, hur?
I'll be there, just hand me the details.

JAG HAR SYNDAT!
förlängde mitt abonnemang (förlåt pappa
och hämta ut en finfin sprojlans mobil.
Passar perfekt i min hand,
var tvungen!
min nya kärlek ♥

Nu: Dagens uppryckning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0