Kapitel två.


sad part:
Skulle kunna sitta här spotta ur mig en massa blaj. ord efter ord som egentligen inte ens skulle bilda en mening.
för egentligen det jag vill säga går inte att skriva ner, det går inte att sätta ord på det jag vill ha ur mig.
det blir bara ett surr av bokstäver jag försöker sätta ihop för att bilda en mening.
ett svart hål utan slut, utan grund eller botten.
är för feg för att hoppa, för feg för att hitta svar.


happy part:
sommaren ligger vid mina fötter, runt hörnet.
jag har allt framför mig, och allt bakom mig.
en ny historia, en ny era.

sov för länge i morse för att känna mig utvilad.
pallra mig upp och mötte Emma på stan.
Fika i hamnen, bagles på hellmans.
Grillning med Mamma, Pappa,
Syster, Micke och deras Hugo.

ska hitta jobb i morgon.
träna på hälsomagasinet.
sen Sex and the city med alla tjejer ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0