kapitel ett.



jag gömmer mig bakom skuggan av mig själv.
där är jag säker, okontaktbar och osynlig.


smått och gott-bodarna i hamnen i nyköping är sommar ♥
nyköping är rätt fint ändå, den har sin tjusning denna lilla stad jag kallar hemstad.
Här finns trots allt alla de jag håller kärast, närmst mitt hjärta, i denna charmens stad.

Vad finns det att vara olycklig över egentligen?
Nytt kapitel, börja om. 
leende, bekymmersfri och älskad.

lämna det förflutna bakom.

letade frustrerat efter min usb sladd till kameran, så jag kunde bjuda på midsommar-kort.
fortfarande spårlöst försvunnen...ska ta tag i letandet i morgon. ny dag, nya krafter.

En puss är en puss.



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0